ПОЛОЖЕННЯ

про шкільний конкурс “Учень року

      1.Загальні положення

1.1 Шкільний конкурс «Учень року» проводиться  з метою підвищення рівня навчання учнів, формування активної життєвої позиції та стимулювання школярів за результатами навчання та громадської діяльності.

      Завданнями конкурсу є:

-   пошук шляхів найбільш повного використання можливостей школи для розкриття здібностей учнів та реалізації творчого потенціалу  педагогічного колективу;

-   стимулювання пізнавальної активності і творчої діяльності учнів на уроках та позакласний час;

-   виявлення обдарованих дітей;

-   виховання патріотизму, активної життєвої позиції учнів.

1.2 В конкурсіУчень року” можуть брати участь учні 3-11 класів, які своїм навчанням, вчинками та перемогами впишуть яскраву сторінку в історію школи.

1.3Шкільний конкурс оголошено в 4 номінаціях:

 Учень року (визначається у трьох вікових категоріях: 5-6 класи, 7-8 класи, 9-11 класи)
 Вдалий старт
 
 Лідер самоврядування (визначає дитяча організація «Джерело»)
 Надія майбутнього     (відзначення успіхів  молодших школярів)

                     1.4 Критерії всіх видів діяльності учнів визначають за рік навчання в школі. З метою   здійснення прозорого об’єктивного оцінювання, його проводять за встановленими критеріями рейтингової системи оцінювання діяльності учнів:

            1.        Рейтинг успішності.

           2.       Рейтинг творчого потенціалу

           1.5  Рейтингова система оцінювання діяльності учнів  для визначення кандидата на звання у номінаціях  відображає реальні досягнення учня, сприяє вихованню в учнів самодисципліни та самовдосконалення особистості.

             1.6.  Компоненти рейтингової системи інтегрують в собі кращі духовні, інтелектуальні та  творчі якості особистості учня.

     Рейтинг успішності– становить суму середньоарифметичних балів із загальноосвітніх предметів. Їх виставляють у рейтингову відомість № 1 «Рейтинг успішності»  яку формують заступник директора з НВР та класний керівник.

   Рейтинг творчого потенціалу– враховує життєву активність учня, його плідну роботу в науково-дослідницькій роботі, пошуковій, громадській, літературно-мистецькій діяльності. Його оформляють заступники директора зНВР та класний керівник у відомість № 2 «Рейтинг творчого потенціалу»  та обчислюють на базі таких даних:

1.       Участь у предметних олімпіадах ( за участь в I турі – 1 бал, за призове місце – 3 бали, за 1-е місце – 5 балів,за участь в ІІ турі – 2 бали, за призове місце - 5 бали, за 1-е місце – 7 балів, за участь в ІІІ турі – 8 балів, за призове місце – 13 балів, за 1-е місце – 18 балів, за участь в ІУ турі – 19 балів, за призове місце – 25 балів).

2.       Участь у роботі МАН (за участь в шкільному етапі – 2 бали, за участь в міському етапі – 5 балів, за участь в обласному етапі – 7 балів, за призове місце в обласному етапі – 10 балів, за участь у всеукраїнському етапі – 15 балів).

3.       Участь у конкурсах, творчих та інтелектуальних змаганнях (шкільні: участь -1 бал, перемога – 2 бали;  міські: участь - 3 бали, перемога  – 5 балів; обласні: участь – 6 балів, перемога – 10 балів).

4.       Активна участь у семінарах, турнірах (шкільні – по 1 балу, міські – по 3 бали, обласні – по 7 балів).

5.       Активна участь у самоврядуванні школи (по 1 балу).

   6.       Участь у святкових концертах, гуртках, у мистецьких заходах ( по 1 балу за участь).

7.        Участь у спортивних змаганнях : колективні та особисті (шкільні: по 2 балу, за призове місце – 5 балів, за 1-е місце – 7 балів, міські: по 4 бали, за призове місце – 10 балів, за 1-е місце – 14 балів, обласні: 8 балів, за призове місце – 15 балів, за 1-е місце – 25 балів).

   2. Терміни проведення конкурсу:

2.1 Конкурс проводиться в два етапи:
- І етап до 20 січня (за підсумками І семестру) – визначаються переможці
  І етапу(підсумки підводяться на святі «Дотягнутися до зірки»)
- ІІ етап до 20 квітня (ІІ семестр) – визначається „Учень року” та переможці в номінаціях.

   3. Порядок проведення конкурсу.

 3. 1.  Для проведення  конкурсу директор школи видає наказ в І семестрі навчального року з утворенням оргкомітету, до якого входять представники адміністрації, педагогічного колективу, дитячої організації «Джерело».

  3. 2 Звання «Учень року» та переможці в номінаціях визначаються  за сумою набраних балів по двум компонентам (рейтинг успішності і творчого потенціалу).

  3.  3.  Підсумкова таблиця затверджується педагогічною радою та наказом директора школи.

  3.4.  Наказ директора доводиться до відома педагогічного та учнівського колективів.

           4.       Нагородження переможців.

            Найвищий рейтинг  дає право:

       4.  1      Отримати  звання «Учень року» серед учнів своєї вікової категорії та відповідної номінації.

            4.2      Нагородження пам’ятним подарунком та грамотою на святі «Останнього дзвоника».

     4.3 Отримати почесний знак відповідно до номінації.

 

Конкурс «Учень року» І семестр

 

Номінація

ПІБ

Місце

Клас

Рейтінг

Успішності

Творчого потенціалу

Надія майбутнього

Мамона П.
Волошин Я.

Суржан І.

І

ІІ

ІІІ

3

4

4

 

11,7

11,7

11,6

8

7

7

Учень року

5-6 кл.

Бувалць Д.

Майлян А.

Пух А.

 

І

ІІ

ІІ

6

5

6

9,8

9,7

9,3

6

6

4

708 кл.

Мамона О.

Островерха К.

Крікунов В.

І

ІІ

ІІ

8

8

7

11,6

10,2

9,7

81

57

12

9-11

Техтелев Ю.

Волошиа І.

Маркіш А.

І

ІІ

11

11

11,1

9,7

9,5

90

28

16

Вдалий старт

Чернов Є.

Нургатін Г.

Катруха В.

І

ІІ

ІІІ

 

8

7

8

56

33

26

Лідер

самоврядування

Островерха К.

Перепелиця А.

Абишова Е.

 

І

ІІ

ІІІ

8

9-А

5

 

 

 

Вернуться на главную страницу














Hosted by uCoz