|
—учасний
дошк≥льник
—учасний дошк≥льник живе у середовищ≥, ¤ке пост≥йно зм≥нюЇтьс¤, ускладнюЇтьс¤,
розвиваЇтьс¤, ≥ адаптуватис¤ до нього мають допомогти доросл≥, зокрема, педагог≥чн≥
прац≥вники. Ќезважаючи на те, що за останн≥ роки спостере≥гаЇтьс¤ тенденц≥¤ щодо
зб≥льшенн¤ к≥лькост≥ д≥тей, охоплених дошк≥льною осв≥тою, частина д≥тей не в≥дв≥дуЇ
дошк≥льн≥ навчальн≥ заклади, у ¤ких зд≥йснюЇтьс¤ планом≥рна, нефорсована п≥дготовка
д≥тей до школи впродовж усього дошк≥льного дитинства.
“ож в «ќЎ є 3 була створена група з п≥дготовки д≥тей до навчанн¤ у школ≥,
¤к≥ не
в≥дв≥дують дошк≥льн≥ навчальн≥ заклади.
ƒо проведенн¤ навчально-виховного процесу з д≥тьми залучили вчител¤ “.ѕ. ѕрусак,
психолога —.ё. уценко, логопеда ќ.ќ. „угаЇнко.
√рупа
працюЇ два рази на тиждень, тривал≥стю 2 години.
–обота з д≥тьми проводитьс¤ з урахуванн¤м гуман≥стичного, особист≥сно ор≥Їнтованого,
≥нтегрованого, д≥¤льн≥сного, системного та ≥нших сучасних п≥дход≥в, також спр¤мовуЇтьс¤
на формуванн¤ шк≥льноњ зр≥лост≥ (розумовоњ, соц≥альноњ, емоц≥йноњ), психолог≥чноњ та ф≥зичноњ
готовност≥ малюка до навчанн¤ в школ≥.
¬ клас≥ створене в≥дпов≥дне середовище в т.ч. куточок природи та ≥гров≥ зони.
ожна зустр≥ч Ц це три ≥нтегрован≥ ≥гри-зан¤тт¤ з психологом, логопедом ≥ педагогом.
ƒо загальноњ с≥тки зан¤ть вход¤ть зан¤тт¤ з ознайомленн¤ з навколишним св≥том та природою,
розвитку мовленн¤ ≥з художньоњ л≥тератури, формуванн¤ математичних у¤влень ≥ лог≥чного
мисленн¤, п≥дготовки до навчанн¤ грамоти, образотворчоњ
д≥¤льност≥.
” процес≥ зан¤ть з д≥тьми увага прид≥л¤Їтьс¤ поступовому формуванню у них базових
навчальних ум≥нь (слухати ≥ чути мову педагога, розум≥ти звертанн¤ до них, вказ≥вки та
д≥¤ти в≥дпов≥дно до них, анал≥зувати ≥ зм≥нювати вз≥рець, дотримуватис¤ заданого ритму
д≥¤льност≥, орган≥зовувати своЇ робоче м≥сце тощо.
” перервах м≥ж зан¤тт¤ми (10-15 хв.) провод¤тьс¤ динам≥чн≥ паузи
(ф≥зичн≥ вправи п≥д музику, рухлив≥ ≥гри), орган≥зовуваЇтьс¤ ≥грова д≥¤льн≥сть
з ≥грашками, ¤к≥
подарували мал¤там учн≥ школи.
« метою накопиченн¤ д≥тьми позитивного досв≥ду сп≥вбутт¤ у груп≥,
створюЇтьс¤ ≥
п≥дтримуЇтьс¤ комфортний психолог≥чний кл≥мат.
ћи з
рад≥стю зустр≥чаЇмо кожного разу малюк≥в ≥ чекаЇмо наступноњ зустр≥ч≥!
|