ќр≥Їнтовн≥
вимоги до виконанн¤ письмових роб≥т ≥ перев≥рки зошит≥в з
природничо-математичних дисципл≥н у 5-11 класах
27.12.2000
††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††† є
1/9Ч529
ћ≥н≥стерству
осв≥ти ≥ науки јвтоном≠ноњ –еспубл≥ки рим, управл≥нн¤м осв≥ти ≥ науки
обласних. ињвськоњ ≥ —е≠вастопольськоњ м≥ських державних адм≥≠н≥страц≥й,
кер≥вникам навчальних за≠клад≥в системи загальноњ середньоњ осв≥ти
«м≥ни
у п≥дходах до оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в у систем≥ загальноњ
середньоњ осв≥ти спонукають пере≠гл¤нути вимоги до виконанн¤ письмових роб≥т та
перев≥рки зошит≥в з природничо-математичних дисципл≥н.
1.
¬иди письмових роб≥т.
ќсновними
видами класних ≥ домашн≥х письмових роб≥т з природничо-математичних дисципл≥н
Ї:
розв'¤зуванн¤
задач ≥ вправ з математики, ф≥зики, х≥м≥њ, б≥олог≥њ, географ≥њ;
оформленн¤
результат≥в виконанн¤ лабораторних, практич≠них роб≥т (в≥дпов≥дно до навчальних
програм);
складанн¤
таблиць, схем, написанн¤ реферат≥в тощо;
записи
результат≥в спостережень за природними ¤вищами що зд≥йснюютьс¤ у процес≥
вивченн¤ природознавства, б≥олог≥њ географ≥њ, ф≥зики;
самост≥йн≥
та контрольн≥ роботи.
2. ≥льк≥сть
тематичних контрольних роб≥т
2.1
¬раховуючи можливост≥ вчител¤ впродовж вивченн¤ теми, ви¤вл¤ти р≥вень засвоЇнн¤
програмового матер≥алу за≠собами навчальних письмових роб≥т ≥ усних в≥дпов≥дей
учн≥в, доц≥льно проводити таку к≥льк≥сть тематичних контрольних роб≥т з
математики:
ѕредмети |
≥льк≥сть
тематичних письмових (контрольних) роб≥т на р≥к |
||||||
5
кл. |
6
кл. |
7
кл. |
8
кл. |
9
кл. |
10
кл. |
11
кл. |
|
ћатематика |
13 |
13 |
|
|
|
|
|
јлгебра |
|
|
9 |
8 |
8 |
7 |
6 |
√еометр≥¤ |
|
|
5 |
7 |
5 |
6 |
8 |
2.2.
“ематичне оц≥нюванн¤ з ф≥зики, х≥м≥њ, б≥олог≥њ, гео≠граф≥њ проводитьс¤ у р≥зних
формах по завершенню вивченн¤ навчальноњ теми або њњ частин, зг≥дно з перел≥ком
тем дл¤ тематичного оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в. ѕри цьому одна
письмова тематична контрольна робота на семестр Ї обов'¤зковою.
2.3.
ƒл¤ запоб≥ганн¤ перевантаженн¤ учн≥в час прове≠денн¤ тематичних (контрольних)
роб≥т визначаЇтьс¤ загальношк≥льним граф≥ком, складеним заступником директора
на≠вчального закладу за погодженн¤м ≥з вчител¤ми.
¬продовж
одного робочого дн¤ учн≥ можуть виконувати письмову тематичну (контрольну)
роботу т≥льки з одн≥Їњ дисципл≥ни, а прот¤гом тижн¤ Ч не б≥льше н≥ж з трьох.
ѕ≥д час плануванн¤ тематичних роб≥т у кожному клас≥ не≠обх≥дно передбачити њх
р≥вном≥рний розпод≥л прот¤гом усього семестру, не допускаючи накопиченн¤
письмових (контрольних) роб≥т наприк≥нц≥ семестру, навчального року.
3.
≥льк≥сть ≥ призначенн¤ учн≥вських зошит≥в
ƒл¤
виконанн¤ ус≥х вид≥в письмових роб≥т потр≥бно мати таку к≥льк≥сть зошит≥в:
з
математики:
5Ч6-класи
Ч два зошити;
7Ч9-класи
Ч два зошити з алгебри ≥ один геометр≥њ;
10Ч11-класи
Ч один зошит з алгебри та початк≥в анал≥зу ≥ один Ч дл¤ ≥нших вид≥в письмових
роб≥т;
з
природознавства, б≥олог≥њ та географ≥њ Ч по одному робочому зошиту дл¤
виконанн¤ лабораторних, практичних роб≥т та ≥нших вид≥в роб≥т;
з
ф≥зики та х≥м≥њ Ч по два зошити; один дл¤ класних ≥ домашн≥х роб≥т, другий Ч
дл¤ лабораторних ≥ практичних роб≥т, практикуму (останн≥й збер≥гаЇтьс¤ у
каб≥нет≥ прот¤гом року);
дл¤
контрольного тематичного оц≥нюванн¤ з ус≥х дис≠ципл≥н передбачаютьс¤ окрем≥
зошити чи аркуш≥, ¤к≥ збер≥≠гаютьс¤ прот¤гом навчального року в
загальноосв≥тньому навчальному заклад≥.
4.
ѕор¤док перев≥рки письмових роб≥т
4.1.
«ошити, в ¤ких виконуютьс¤ навчальн≥ класн≥ ≥ домашн≥ роботи, перев≥р¤ютьс¤:
у
5Ч6-х класах Ч з математики Ч один раз на тиждень;
у
7Ч9-х класах з алгебри та геометр≥њ Ч один раз на два тижн≥;
у
10Ч11-х класах з математики Ч дв≥ч≥ на м≥с¤ць.
4.2.
ќц≥нка за веденн¤ зошит≥в з математики вистав≠л¤Їтьс¤ в класний журнал
наприк≥нц≥ вивченн¤ кожноњ теми.
4.3.
ќц≥нка за веденн¤ зошит≥в з ф≥зики, х≥м≥њ, б≥олог≥њ та географ≥њ не
виставл¤Їтьс¤.
«аступник
м≥н≥стра †††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††† ¬.ќ.ќгнев'юк