ќр≥Їнтовн≥ вимоги до виконанн¤ письмових роб≥т ≥ перев≥рки зошит≥в з природничо-математичних дисципл≥н у 5-11 класах

 

 

27.12.2000 ††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††† є 1/9Ч529

 

 

ћ≥н≥стерству осв≥ти ≥ науки јвтоном≠ноњ –еспубл≥ки  рим, управл≥нн¤м осв≥ти ≥ науки обласних.  ињвськоњ ≥ —е≠вастопольськоњ м≥ських державних адм≥≠н≥страц≥й, кер≥вникам навчальних за≠клад≥в системи загальноњ середньоњ осв≥ти

 

 

«м≥ни у п≥дходах до оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в у систем≥ загальноњ середньоњ осв≥ти спонукають пере≠гл¤нути вимоги до виконанн¤ письмових роб≥т та перев≥рки зошит≥в з природничо-математичних дисципл≥н.

1. ¬иди письмових роб≥т.

ќсновними видами класних ≥ домашн≥х письмових роб≥т з природничо-математичних дисципл≥н Ї:

розв'¤зуванн¤ задач ≥ вправ з математики, ф≥зики, х≥м≥њ, б≥олог≥њ, географ≥њ;

оформленн¤ результат≥в виконанн¤ лабораторних, практич≠них роб≥т (в≥дпов≥дно до навчальних програм);

складанн¤ таблиць, схем, написанн¤ реферат≥в тощо;

записи результат≥в спостережень за природними ¤вищами що зд≥йснюютьс¤ у процес≥ вивченн¤ природознавства, б≥олог≥њ географ≥њ, ф≥зики;

самост≥йн≥ та контрольн≥ роботи.

2. ≥льк≥сть тематичних контрольних роб≥т

2.1 ¬раховуючи можливост≥ вчител¤ впродовж вивченн¤ теми, ви¤вл¤ти р≥вень засвоЇнн¤ програмового матер≥алу за≠собами навчальних письмових роб≥т ≥ усних в≥дпов≥дей учн≥в, доц≥льно проводити таку к≥льк≥сть тематичних контрольних роб≥т з математики:

ѕредмети

 

 ≥льк≥сть тематичних письмових (контрольних) роб≥т на р≥к

 

5 кл.

 

6 кл.

 

7 кл.

 

8 кл.

 

9 кл.

 

10 кл.

 

11 кл.

 

ћатематика

 

13

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

јлгебра

 

 

 

 

 

9

 

8

 

8

 

7

 

6

 

√еометр≥¤

 

 

 

 

 

5

 

7

 

5

 

6

 

8

 

 

2.2. “ематичне оц≥нюванн¤ з ф≥зики, х≥м≥њ, б≥олог≥њ, гео≠граф≥њ проводитьс¤ у р≥зних формах по завершенню вивченн¤ навчальноњ теми або њњ частин, зг≥дно з перел≥ком тем дл¤ тематичного оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в. ѕри цьому одна письмова тематична контрольна робота на семестр Ї обов'¤зковою.

2.3. ƒл¤ запоб≥ганн¤ перевантаженн¤ учн≥в час прове≠денн¤ тематичних (контрольних) роб≥т визначаЇтьс¤ загальношк≥льним граф≥ком, складеним заступником директора на≠вчального закладу за погодженн¤м ≥з вчител¤ми.

¬продовж одного робочого дн¤ учн≥ можуть виконувати письмову тематичну (контрольну) роботу т≥льки з одн≥Їњ дисципл≥ни, а прот¤гом тижн¤ Ч не б≥льше н≥ж з трьох. ѕ≥д час плануванн¤ тематичних роб≥т у кожному клас≥ не≠обх≥дно передбачити њх р≥вном≥рний розпод≥л прот¤гом усього семестру, не допускаючи накопиченн¤ письмових (контрольних) роб≥т наприк≥нц≥ семестру, навчального року.

3.  ≥льк≥сть ≥ призначенн¤ учн≥вських зошит≥в

ƒл¤ виконанн¤ ус≥х вид≥в письмових роб≥т потр≥бно мати таку к≥льк≥сть зошит≥в:

з математики:

5Ч6-класи Ч два зошити;

7Ч9-класи Ч два зошити з алгебри ≥ один геометр≥њ;

10Ч11-класи Ч один зошит з алгебри та початк≥в анал≥зу ≥ один Ч дл¤ ≥нших вид≥в письмових роб≥т;

з природознавства, б≥олог≥њ та географ≥њ Ч по одному робочому зошиту дл¤ виконанн¤ лабораторних, практичних роб≥т та ≥нших вид≥в роб≥т;

з ф≥зики та х≥м≥њ Ч по два зошити; один дл¤ класних ≥ домашн≥х роб≥т, другий Ч дл¤ лабораторних ≥ практичних роб≥т, практикуму (останн≥й збер≥гаЇтьс¤ у каб≥нет≥ прот¤гом року);

дл¤ контрольного тематичного оц≥нюванн¤ з ус≥х дис≠ципл≥н передбачаютьс¤ окрем≥ зошити чи аркуш≥, ¤к≥ збер≥≠гаютьс¤ прот¤гом навчального року в загальноосв≥тньому навчальному заклад≥.

4. ѕор¤док перев≥рки письмових роб≥т

4.1. «ошити, в ¤ких виконуютьс¤ навчальн≥ класн≥ ≥ домашн≥ роботи, перев≥р¤ютьс¤:

у 5Ч6-х класах Ч з математики Ч один раз на тиждень;

у 7Ч9-х класах з алгебри та геометр≥њ Ч один раз на два тижн≥;

у 10Ч11-х класах з математики Ч дв≥ч≥ на м≥с¤ць.

4.2. ќц≥нка за веденн¤ зошит≥в з математики вистав≠л¤Їтьс¤ в класний журнал наприк≥нц≥ вивченн¤ кожноњ теми.

4.3. ќц≥нка за веденн¤ зошит≥в з ф≥зики, х≥м≥њ, б≥олог≥њ та географ≥њ не виставл¤Їтьс¤.

 

 

 

 

 

«аступник м≥н≥стра †††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††† ¬.ќ.ќгнев'юк

 

Hosted by uCoz