—учасний дошк≥льник

 

—учасний дошк≥льник живе у середовищ≥,  ¤ке пост≥йно зм≥нюЇтьс¤, ускладнюЇтьс¤,

розвиваЇтьс¤, ≥ адаптуватис¤ до нього мають допомогти доросл≥, зокрема, педагог≥чн≥

прац≥вники. Ќезважаючи на те, що за останн≥ роки спостере≥гаЇтьс¤ тенденц≥¤ щодо

зб≥льшенн¤ к≥лькост≥ д≥тей, охоплених дошк≥льною осв≥тою, частина д≥тей не в≥дв≥дуЇ

дошк≥льн≥ навчальн≥ заклади, у ¤ких зд≥йснюЇтьс¤ планом≥рна, нефорсована п≥дготовка

д≥тей до школи впродовж усього дошк≥льного дитинства.

 

 

     “ож в «ќЎ є 3 була створена група з п≥дготовки д≥тей до навчанн¤ у школ≥,

¤к≥ не в≥дв≥дують дошк≥льн≥ навчальн≥ заклади.

    ƒо проведенн¤ навчально-виховного процесу з д≥тьми залучили вчител¤ “.ѕ. ѕрусак,

психолога —.ё.  уценко, логопеда ќ.ќ. „угаЇнко.

 

 

   

 

√рупа працюЇ два рази на тиждень, тривал≥стю 2 години.

    –обота з д≥тьми проводитьс¤ з урахуванн¤м гуман≥стичного, особист≥сно ор≥Їнтованого,

≥нтегрованого, д≥¤льн≥сного, системного та ≥нших сучасних п≥дход≥в, також спр¤мовуЇтьс¤

на формуванн¤ шк≥льноњ зр≥лост≥ (розумовоњ, соц≥альноњ, емоц≥йноњ), психолог≥чноњ та ф≥зичноњ

готовност≥ малюка до навчанн¤ в школ≥.

      ¬ клас≥ створене в≥дпов≥дне середовище в т.ч. куточок природи та ≥гров≥ зони.

 ожна зустр≥ч Ц це три ≥нтегрован≥ ≥гри-зан¤тт¤ з психологом, логопедом ≥ педагогом.

ƒо загальноњ с≥тки зан¤ть вход¤ть зан¤тт¤ з ознайомленн¤ з навколишним св≥том та природою,

розвитку мовленн¤ ≥з художньоњ л≥тератури, формуванн¤ математичних у¤влень ≥ лог≥чного

мисленн¤, п≥дготовки до навчанн¤ грамоти, образотворчоњ д≥¤льност≥.

 

 

    

 

” процес≥ зан¤ть з д≥тьми увага прид≥л¤Їтьс¤ поступовому формуванню у них базових

навчальних ум≥нь (слухати ≥ чути мову педагога, розум≥ти звертанн¤ до них, вказ≥вки та

д≥¤ти в≥дпов≥дно до них, анал≥зувати ≥ зм≥нювати вз≥рець, дотримуватис¤ заданого ритму

д≥¤льност≥, орган≥зовувати своЇ робоче м≥сце тощо.

     ” перервах м≥ж зан¤тт¤ми (10-15 хв.) провод¤тьс¤ динам≥чн≥ паузи

(ф≥зичн≥ вправи п≥д музику, рухлив≥ ≥гри), орган≥зовуваЇтьс¤ ≥грова д≥¤льн≥сть

з ≥грашками, ¤к≥ подарували мал¤там учн≥ школи.

    « метою накопиченн¤ д≥тьми позитивного досв≥ду сп≥вбутт¤ у груп≥,

створюЇтьс¤ ≥ п≥дтримуЇтьс¤ комфортний психолог≥чний кл≥мат.

    ћи з рад≥стю зустр≥чаЇмо кожного разу малюк≥в ≥ чекаЇмо наступноњ зустр≥ч≥!

 

 

 

 

Hosted by uCoz